dijous, 1 de març del 2012

#34 robats

mosaic
Dalt: Ginesta - Natàlia
Baix: Montse - Maria

8 comentaris:

  1. UaaaaaaaaaaaaaaaH ! M'encanten m'encanten! Però Montse, la teva m'ha fet riure molt! És el cosí del meu home. Ginesta, que no has conegut a l'Àlvar! Juaaaaaa!

    ResponElimina
  2. Heu de fer més robats, i juguem a trobar gent coneguda! #reusesunpoble

    ResponElimina
  3. Ja fa molt temps que us segueixo i m'agraden molt els vostres treballs, per això us dedico un premi, passeu a recollir-lo pel mau blog, gràcies per les vostres fotos!

    ResponElimina
  4. Margarida, ja ho va dir la Ginesta! que, de fet, no les tenia totes alhora de publicar la foto... amb el dilema de si un robat deixa de ser-ho quan coneixes la persona fotografiada...! :P i si, #reusesunpoblemoltpoble

    ResponElimina
  5. gràcies, Maria Jesús! ara passarem a veure aquest premi!

    ResponElimina